FAQ #1

1Unde aveti atelierul ?
Atelierul este la Bacau (adresa si telefon pe pagina de contact).
2Aveti si alte locatii in tara?
Nu, singura locatie a atelierului este in mun. Bacau.
3Cum trimit stiloul la dvs in atelier?
Toti clientii folosesc serviciile de curierat. Oricare din acestea este ok, desi se pare ca Fan Courier ofera servicii mai bune (parerea mea).
4Pot trimite prin Posta Romana?
Nu va recomand trimiterea unui stilou prin Posta Romana, din varii motive. Unul ar fi ca in aceasta perioada, evit contactul cu oficiile postale din cauza pandemiei.
5Cum pregatesc pachetul pentru trimitere?
In cutie solida de carton (sau alternativa), eventual impachetati stiloul inauntru cu folie bubblewrap, inauntru in pachet un bilet cu numele dvs, adresa completa de retur si numarul de telefon. Puteti mentiona si motivul trimiterii in atelier, dar nu este obligatoriu. In schimb, nota cu numele, adresa si nr de telefon este obligatorie.
6Imi puteti da un pret estimativ pentru reparatie?
Sigur ca va pot da un pret estimativ, insa doar estimativ! Costul real va fi dat dupa ce inspectez stiloul, inainte de a incepe orice actiune asupra stiloului.
7Exista costuri suplimentare?
In mod normal, nu. Daca in timpul reparatiei se observa alte defecte (ascunse la momentul inspectiei initiale), sunteti anuntat de existenta acestora si se discuta per situatie.
8Cat timp dureaza o reparatie?
Fiecare stilou intra in reparatie in functie de data sosirii in atelier, pe principiul "primul venit, primul servit". La momentul oferirii costului final, veti fi informati de data aproximativa de incepere a reparatiei stiloului dvs. In general vorbind, reparatia unui stilou este o chestiune de creativitate si atentie la detaliu. Acestea pot da timpi de reparatie diferiti de la stilou la stilou.
9Platesc costuri de ambalare ?
Nu. Niciodata Atelierul nu va solicita costuri pentru materiale necesare ambalarii sau securizarii fizice a pachetului dvs.

FAQ #2

1Datele mele personale sunt protejate?
Datele pe care le comunicati sunt complet protejate si confidentiale. Nu oferim datele dvs nimanui, nu vindem adresele de email furnizate, sau numerele de telefon catre alte terte parti. Pentru mai multe detalii despre regulamentul de Data Protection si alte politici ale atelierului, va rog vizitati pagina de "Legal".
2Cum platesc pentru reparatie ?
Plata se face la sfarsitul lucrarii, cand sunt convins ca reparatia a fost completa si testele arata bine. Plata se face doar prin transfer bancar.
3Cum primesc stiloul inapoi?
Odata cu plata reparatiei, aveti optiunea de a alege un curier pe care il doriti dvs, sau puteti comanda dvs curierul sa vina la atelier. Sau cel mai simplu, trimit pachetul cu curierul cu care lucrez de obicei. Dupa ce pleaca pachetul, primiti confirmarea mea impreuna cu o copie dupa AWB.
4Cine plateste transportul?
In toate situatiile, transportul pachetului este platit de client.
5Daca pachetul este pierdut in tranzit?
Raspunderea mea incepe odata cu sosirea pachetului in atelier, si se incheie odata cu plecarea pachetului din atelier. Orice alt eveniment inafara acestor doua momente nu este raspunderea mea.
6Primesc inapoi piesele schimbate?
Intotdeauna. Orice piesa schimbata din varii motive, inclusiv penita, ests returnata clientului, chiar daca este avariata/distrusa.
7Daca stiloul nu poate fi reparat?
Il primiti inapoi, fara nici un cost pentru dvs. Evident, inafara de transport la retur.
8Asigurarea pachetului la retur
Toti curierii ofera servicii de asigurare a transportului. Pot asigura pachetul, daca doriti; asigurarea mareste costul trasportului totusi. Odata cu plata, imi puteti comunica dorinta dvs de asigurare, pentru ce suma si (eventual) curierul preferat.
9Vindeti stilouri ?
Ocazaional. Insa intodeauna vanzarile au loc pe acest site aici, nu in alta parte. Cititi va rog pagina de ""Disclaimer" la sectiunea "Legal".

Locatie si contact Atelier

Loading