Serviciile oferite si prestate de Stilouri de Ieri sunt guvernate de urmatoarele documente:

Termeni si Conditii

Data Privacy GDPR 2018

Limitarea raspunderii 

Recomand citirea atenta a celor de mai sus, pentru ca orice situatie neplacuta poate si trebuie sa fie evitata prin intelegerea continutului respectiv. Alternativ, poti vizita pagina de Intrebari si Raspunsuri, este o sursa de informatii folositoare. Evident, iti stau la dispozitie cu orice lamurire, in caz ca ceva de mai jos nu este clar si explicit.


COMANDA – plasare si inregistrare

Serviciile Stilouri de Ieri vor putea fi comandate numai prin email, orice alta metoda fiind rezervata doar comunicarii cu clientul (WhatsApp, Tinder, BBM, Viber, Skype, etc). 

ESTIMARE SERVICIU

Voi confirma primirea, si voi inspecta stiloul tau in max 24 de ore dupa ce ajunge pe masa mea de lucru. Vei primi in scurt timp o estimare de cost pentru serviciul / serviciile solicitat/e. In acel moment, ai doua optiuni:

1 – Serviciul poate fi efectuat si esti de acord cu costurile, stiloul intra in lucru
2 – Serviciul nu poate fi efectuat sau nu esti de acord cu costurile, stiloul se returneaza

TRANSPORT

Ai posibilitatea sa alegi intre Posta Romana, sau orice companie de curierat care deserveste zona ta si a mea in Romania. Din experienta mea, compania Fan Courier este un foarte bun serviciu, si iti recomand acest serviciu; este rapid, sigur si stiloul poate fi asigurat.

PLATA SI RETURNARE

Plata se va face intotdeauna dupa ce iti repar stiloul. Vei fi informat cand stiloul este gata, si vei alege metoda de plata si de transport. Costurile legate de transport de la/spre tine sunt in sarcina ta.

NOTA

In cazul in care doresti sa returnezi obiectul datorita unui motiv legat de lucrare (calitate neconforma, sau executare garantie), plata costurilor postale/de curierat sunt in sarcina ta, indiferent de motivul pentru care doresti sa (re)trimiti obiectul la Stilouri de Ieri. 

Rambursul catre client a costurilor reparatiei sau a pieselor nu va contine costul transportului ocazionat de retrimitere/returnare sau a oricarui tip de transport, sub orice motiv ar fi acesta,  spre si de la Stilouri de Ieri.

METODE DE PLATA

Transfer bancar / plata online – La primirea platii, stiloul va fi impachetat si trimis la adresa pe care mi’ai comunicat’o, prin metoda aleasa de tine pentru returnare. Costurile de transport vor fi suportate de tine, precum si orice costuri legate de rambursul platii sau transfer bancar, etc). Solicita contul meu in RON sau EUR, daca esti client nou sau nu mai ai datele mele de plata.

Plata prin ramburs (la curier sau oficiu postal) – imediat ce stiloul va fi reparat, va fi trimis la adresa pe care mi’ai comunicat’o, prin metoda aleasa de tine pentru returnare, urmand ca plata sa o faci la ridicare (posta) sau primire (curier).

Plata prin Paypal – vei plati suma, plus 3.5% (Paypal surcharge); poti alege sa platesti in RON, EUR sau USD. Solicita adresa de email pentru plata prin Paypal.

Plata cash – doar in cazul in care doresti sa ridici stiloul de la mine personal.


Pe cat posibil, urmeaza sfaturile de mai jos:

  1. Nu incerca sa demontezi stiloul sau penita; trimite’l asa cum este (nu spala inainte, unele stilouri sunt confectionate din materiale care se deformeaza sau deterioreaza la contactul prelungit cu lichidele).
  2. Inveleste stiloul in ambalaj cu bule de aer (bubble wrap), pentru a’l feri de lovituri in timpul trasportului. Nu sunt raspunzator de stlloul tau decat atat vreme cat este la mine, nu in timpul transportului inspre si dinspre mine.
  3. Pune stiloul intr’o cutie solida de carton, ceva mai mare decat stiloul, si aseaza inauntru servetele sau ziare mototolite. NU trimite in plicuri de hartie simple.
  4. Include in pachet o nota cu problema pe care o are (sau crezi / se pare ca o are) stiloul,  impreuna cu numele complet, adresa de returnare si numarul tau de telefon.
  5. Scrie pe pachet adresa mea citet si corect, si trimite pachetul catre mine, pastreaza dovada. Suna’ma sa imi spui ca pachetul e in drum spre mine.
  6. Ai grija sa lipesti bine cutia, mai ales la colturi. Am avut stilouri cazute din cutii.
  7. Nu pune bani in pachet. Imi vei plati dupa ce iti repar stiloul.

Iti multumesc si astept comanda ta 🙂 . Daca ai fost multumit (sau nu) de serviciile mele, poti lasa un feedback aici. Alternativ, poti citi feedback-urile lasate de alti clienti aici.



 

Please prove you are human by selecting the House.

+ Aboneaza-te la articole si posturi noi pe Stilouri de Ieri!

Aboneaza-te la articole si posturi noi pe Stilouri de Ieri!

Lasa un feedbackCe spun clientii